CIB Bank

Nyitvatartás:

Hétfő – Csütörtök: 9.00 – 17.00

Péntek: 9.00 – 16.00

Szombat – Vasárnap: Zárva

 

Telefon: 06-1/392-0640

Website: www.cib.hu

Megközelítés: 2. emelet 2.

Keresés a térképen

A hosszú távú fenntartható növekedés és a külső hatások figyelembe vételével a CIB Bank leányvállalataival közösen 2009-ben indított el egy szervezeti átalakítási folyamatot. Ennek lényege, hogy minél inkább kihasználják a bankcsoportból származó előnyöket, valamint az, hogy még jobban megfeleljenek az ügyfelek által támasztott igényeknek. Az utóbbi kapcsán a CIB számos csatornán keresztül teszi lehetővé ügyfelei számára a közvetlen visszajelzést és ezeket elemezve, az eredményeket beépítve alakítja testre szabott egyedi megoldásait. Ilyen a 100%-os figyelem.

Elkötelezettség

A fenti gondolatokat támasztja alá az olaszországi anyabank, az Intesa Sanpaolo hozzáállása, amelynek köszönhetően az elmúlt években jelentős tőkeemelést valósított meg magyarországi leányvállalatában, így biztosítva a tőkeerős pozíciót a CIB számára a hazai pénzpiacon, és így megerősítve szilárd, kétségbe vonhatatlan elkötelezettségét.

Nem szerencse kérdése

A CIB Bank számára fontos minden lakossági és vállalati ügyfele, őket az országban teljes lefedettséget adó több mint száz bankfiók, számos delegált kis és középvállalati kapcsolattartó és prémium tanácsadó segít pénzügyeinek intézésében és döntéseiben, hiszen az ügyfél-elégedettség nem szerencse kérdése.

Alapelvek

Az elmúlt években kikristályosodtak azok az alapelvek, amelyek meghatározóak a CIB Bank működése során, és továbbra is változatlanok:

    • fenntartható üzleti működés
    • átláthatóság
    • prudencia

Elismerések

A CIB Csoport az elmúlt években több megtisztelő, szakmai elismerésben is részesült, ami részben az egész pénzintézetet, részben egyes termékeit, részben több szempontból is piacvezető fenntarthatósági teljesítményét díjazta. 2010-ben a CIB Csoport lett a legjobb a hazai pénzintézetek között a felelős működés rangsorában, 2009-ben az év lakossági hiteltermékéért kapott elismerést, 2008-ban pedig a legjobb lakossági internetbank címet tudhatta magáénak a Bank.

A 30 év történetéről bővebben itt olvashat.

  • Törzsvásárlói rendszer